بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیرخان تازه اول چل چلیشونه!

امیر قلعه نویی  با اشاره به برخورد نامطلوب مسئولین سپاهان در زمانی که وی هدایت این تیم را به عهده داشت عنوان کرد:‌بازی بسیار زیبایی را امروز از سوی دو تیم مشاهده کردیم و این بازی را من 100 ها بار خواهم دید.وی ادامه داد:‌ یک سوال دارم و می خواهم بدانم آیا این بازی و لیاقت دو تیم سپاهان و استقلال حضور تنها 6000 هزار نفر در ورزشگاه است؟ همه این مسائل از زمانی آغاز شد که سیاسیون وارد ورزش شدند.وی افزود:‌همان سالی که آقایان باعث شدند تا از سپاهان بروم در حالی که قصد داشتم همچنان این تیم را در رقابت های آسیایی همراهی کنم اما آنها گفتند که می خواهند پاک قهرمان شوند وقتی به آنها گفتم معنی این صحبت یعنی چه جوابم را ندادند و من نیز رفتم اما بعد از من با بازیکنان قرارداد های میلیاردی بستند.قلعه نویی در ادامه صحبتهایش نیز گفت:‌این مسائل برایم مهم نیست و آقایان را به حضرت زهرا (س) واگذار کردم.سرمربی تیم استقلال عنوان کرد:‌ من هیچ ادعایی ندارم اما اگر هر فرد دیگری این عناوین را در کارنامه خود داشت تا کنون مجسمه اش را می ساختند اما من نیازی به این چیزها ندارم و بهتر است این کار را برای مربیان برتر انجام دهند.
از امیربه امیر:
امیرخان تازه اول چل چلیشونه!



نظرات شما عزیزان:

آبی
ساعت16:09---30 آبان 1391
سرور تمام مربی های ایرانی فقــــــط امیر خانه
پاسخ:!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 8 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پانزدهم,باشگاه سپاهان,قهرمانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com